Kuidas saame ettevõtet aidata?

Me teame, et ettevõtted saavad palju ettepanekuid toetamiseks või sponsoreerimiseks, kuigi ka viimase all mõeldakse täna Eestis peamiselt toetamist. Me teame, et raamatupidajad ei taha sponsorlusest midagi kuulda, sest nende teada lisandub koheselt erisoodustusmaksu oht. Samuti teame seda, et täna on ka juristid hädas sponsorluslepingu sõlmimisega, sest väidetavalt läheb see kinkelepingu vormi alla. Me teame, et kaheldakse sponsorluse kasulikkuses, sest seda ei mõõdeta.

Ometi sellega maailmas tegeletakse ja suures mahus. 2021.a. sponsorluse käive oli maailmas kokku ca 65 miljardit USD (Statista.com andmetel), millest Põhja-Ameerika osa oli üle 35% ehk 24 miljardi USD. Ja maailmas on ettevõtteid, kelle sponsorluseelarved on üle 300 miljoni USD. Loodetavasti ei arvata, et see raha on  lihtsalt laiali jagamiseks. Ja sponsorluskulud kasvavad kiiremini kui reklaamikulud ehk tunnistatakse selle kasumlikkust võrreldes reklaamiga.

Mida me pakume?

– Sponsorlustaotlustega tegelemine (läbivaatus, hindamine ja vastamine)
– Sponsorlusstrateegia väljatöötamine
– Sobilike sponsoreeritavate otsimine
– Sponsorluslepingute läbirääkimine ja pädevate lepingute sõlmimine
– Sponsorlussuhte haldamine
– Sponsorluse aktiveerimine
– Sponsorluse mõju võimendamine
– Olemasolevate sponsorlepingute kaasajastamine ja mõju võimendamine
– Sponsorluse hindamine
– Kogu sponsortemaatika haldamist (taotlustega tegelemine, sponsorlusstrateegia väljatöötamine, sobilike sponsoreeritavate leidmine, pädevad lepingud, sponsorsuhte haldus, tulemuste hindamine, jne)

P.S Me tegeleme äriga, mitte toetustega!